La meva primera experiència al Banc del Temps

Avui he gaudit de la meva primera experiència al banc del temps. Ha estat en forma de classe de guitarra. Val a dir que jo anava bastant,...espantada no és la paraula, potser tímida, amb curiositat i certa reticència, ja que era la primera vegada que participava en una activitat d'aquestes característiques.
La veritat, és que estic molt contenta d'haver-hi anat, i animada a seguir rebent l'ajut desinteressat d'algú. A més voldria afegir que també tinc ganes d'oferir el meu temps, però ara per ara, ningú ha sol·licitat classes de català! i la veritat és que en tinc moltes ganes!

En definitiva, el que vull expressar en aquest escrit, és que em sento eufòrica per haver descobert una nova forma d'aprendre i gaudir, de dur a la pràctica assignatures pendents (en el meu cas), o necessitats que d'una atra manera foren satisfetes a través de transaccions econòmiques. Darrerament estic aprenent que hi ha formes molt diferents d'invertir els diners i el temps de què disposem, i, m'agrada, m'agrada molt.

Salutacions a tohom

No hay comentarios: